ByBossX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 bine araba alacagına hiç alma daha iyi.
Neden öyle diyorsunuz ki? Biz Alah'a şükür bütçe olmadığından ucuza almıştık, tamam arada masraf yaptık ama şimdilik hiç bir şeyi kalmadı. Sıkıntısız her yere gidip geliyoruz, ayağımızı yerden kesiyor.