• 02-07-2013, 21:05:28
    #1
    Oreo'yu hemen hemen bütün bisküvi severler bilir. Kendisi bir şehir ve bir orman efsanesidir. Ağızda bıraktığı müthiş tatla sizi etkiler.
    Konunun özüne geçeyim neyse. Bu arada bir yandan yazarken bir yandan oreo yediğimden bazı tuşlara yanlış basmışlığım oluyordur. Kusura bakmayın.
    Şuan elimde Mini Oreo mevcut.

    Mini OREO kutu fiyatı 5 tl dir.
    4x40G=160G

  • 02-07-2013, 21:08:03
    #2
    Bir kutuda toplam kactane bisküvi oluyur. (bi paketin içinde )
  • 02-07-2013, 21:09:05
    #3
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kutuda toplam kactane bisküvi oluyur. (bi paketin içinde )
    kaç bisküvi saymadım hocam açıkçası ama küçük küçük bisküviler var paketin ağırlığı 40 gr'dan 4 paket
  • 02-07-2013, 21:26:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiyede satışa sunuldu galiba.. migros getirmişti.. off-topic'te konusu vardı..
  • 02-07-2013, 21:30:31
    #5
    Ben tadını şahsen pek beğenmedim , normal bisküvi gibiydi, ister sıcak süte batır ister soğuk süte batır o kadar abartıldığı kadar değil.

    Fakat kişisel zevklerinizi belirlemeniz açınızdan hayatınızda 1 kere tadına bakmanız yanlış olmaz. Sonuçta herkesin kişisel görüşü.
  • 02-07-2013, 21:48:21
    #6
    migros da 2,5 tl ben hafta sonları alıyorum hep.
  • 02-07-2013, 21:50:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'ye geldiğinden haberiniz yok sanırım. Üstelik fiyatı bundan çok çok ucuz.
  • 02-07-2013, 22:31:50
    #8
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede satışa sunuldu galiba.. migros getirmişti.. off-topic'te konusu vardı..
    Sonradan gördüm hocam

    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tadını şahsen pek beğenmedim , normal bisküvi gibiydi, ister sıcak süte batır ister soğuk süte batır o kadar abartıldığı kadar değil.

    Fakat kişisel zevklerinizi belirlemeniz açınızdan hayatınızda 1 kere tadına bakmanız yanlış olmaz. Sonuçta herkesin kişisel görüşü.
    Ağız tadı farkı vardır. Benim hoşuma gitti açıkçası.

    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    migros da 2,5 tl ben hafta sonları alıyorum hep.
    Ben migros fiyatını biraz daha farklı biliyorum.

    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'ye geldiğinden haberiniz yok sanırım. Üstelik fiyatı bundan çok çok ucuz.
    Yukarıda belirttim hocam Türkiye'ye geldi ancak şuan her markette yaygın olarak satılmıyor. Bende hizmetimi buna yönelik veriyorum.
  • 02-07-2013, 22:51:48
    #9
    Kurumsal PLUS
    Tadı bizim bisküvi lere göre daha farklıdır fakat 2-3 tane yedikten sonra alısıyor ve devamlı yemek istiyorsunuz.

    Amerikada çalıştığım markette devamlı bunlardan yiyiyordum. Devamlı siparis vermek zorunda kalıyorlardı