Ben tadını şahsen pek beğenmedim , normal bisküvi gibiydi, ister sıcak süte batır ister soğuk süte batır o kadar abartıldığı kadar değil.

Fakat kişisel zevklerinizi belirlemeniz açınızdan hayatınızda 1 kere tadına bakmanız yanlış olmaz. Sonuçta herkesin kişisel görüşü.