Satış: OREO Efsane Ötesi...
25
●2.163
- 03-07-2013, 08:49:21Baya bağımlılık yapıyor hocamPoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler hocamda zaten yukarıda belirtildi.Ertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam. Bu bir hizmettir bulamayanlar için bu yüzden burada satış konusu açtım Bir paket alıp kargoya götürmem benim içinde zahmet. Migros fiyatı 3,75 tl zaten biri çıkar 10 tane ister 4 tlden sağlarım. 10*0,25=2,5 lira yapar. 2,5 lira kazanılınca zengin mi olucam. Hayır miktar temsili birşey zaten.BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-
Bu arada arkadaşlar hani buraya kadar yorum yapanları bilgilendirme diye kabul ettim ve durumu bir kaç kere açıkladım. Bu saatten sonra konuya migrosta öyle ben ordan aldım falan demenize gerek yok. Aldığınız sizin olsun. Benimkide bir hizmettir. - 03-07-2013, 10:10:06En uyguna nerden buluyorsanız ordan alacaksınız zaten hocamloreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2013, 10:18:46Şuan önümde oreo kutusuyla bu konuya girdim.
Kesinlikle çok abartılan bir bisküvidir. O kadar havası yok. Bizim negronun aynısı diyebilirim ve bisküvisi biraz daha koyu ve tadı daha sert. Hepsi bu tamamen satış tekniği bunlar. Bildiğiniz iki bisküvi arası kremadır kardeşlerim.
- 03-07-2013, 10:28:01Hocam onu süte bandırıpta yiyeceksiniz zaten kuru kuru yenilmiyorBFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bugün migsora bende bakıcam bulamazsam arkadastan alıcam . - 03-07-2013, 10:48:12Sütde var kardeşim çıkmamışSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
migrosun dışında bulunabilecek bi yer yok, o yüzden arkadaşta bırakın kazansın birazcık
