• 03-07-2013, 01:47:04
    #10
    Migros fiyatı 3.5 Tl geçen gün aldım.
  • 03-07-2013, 08:32:53
    #11
    migrosta 3,5 tl daha dün aldım migrosun dışında bulunabilecek bi yer yok, o yüzden arkadaşta bırakın kazansın birazcık iyi satışlar
  • 03-07-2013, 08:49:21
    #12
    PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tadı bizim bisküvi lere göre daha farklıdır fakat 2-3 tane yedikten sonra alısıyor ve devamlı yemek istiyorsunuz.

    Amerikada çalıştığım markette devamlı bunlardan yiyiyordum. Devamlı siparis vermek zorunda kalıyorlardı
    Baya bağımlılık yapıyor hocam

    Ertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migros fiyatı 3.5 Tl geçen gün aldım.
    Teşekkürler hocamda zaten yukarıda belirtildi.

    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    migrosta 3,5 tl daha dün aldım migrosun dışında bulunabilecek bi yer yok, o yüzden arkadaşta bırakın kazansın birazcık iyi satışlar
    Sağolun hocam. Bu bir hizmettir bulamayanlar için bu yüzden burada satış konusu açtım Bir paket alıp kargoya götürmem benim içinde zahmet. Migros fiyatı 3,75 tl zaten biri çıkar 10 tane ister 4 tlden sağlarım. 10*0,25=2,5 lira yapar. 2,5 lira kazanılınca zengin mi olucam. Hayır miktar temsili birşey zaten.

    -

    Bu arada arkadaşlar hani buraya kadar yorum yapanları bilgilendirme diye kabul ettim ve durumu bir kaç kere açıkladım. Bu saatten sonra konuya migrosta öyle ben ordan aldım falan demenize gerek yok. Aldığınız sizin olsun. Benimkide bir hizmettir.
  • 03-07-2013, 10:02:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşın dalgınlığına gelmiş yav olur öyle şeyler, tadı gerçekten güzel. Ben Macrocenter'dan alıyorum 3 TL kutusu. 50 kuruş 50 kuruştur.
  • 03-07-2013, 10:10:06
    #14
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dalgınlığına gelmiş yav olur öyle şeyler, tadı gerçekten güzel. Ben Macrocenter'dan alıyorum 3 TL kutusu. 50 kuruş 50 kuruştur.
    En uyguna nerden buluyorsanız ordan alacaksınız zaten hocam
  • 03-07-2013, 10:18:46
    #15
    Şuan önümde oreo kutusuyla bu konuya girdim.
    Kesinlikle çok abartılan bir bisküvidir. O kadar havası yok. Bizim negronun aynısı diyebilirim ve bisküvisi biraz daha koyu ve tadı daha sert. Hepsi bu tamamen satış tekniği bunlar. Bildiğiniz iki bisküvi arası kremadır kardeşlerim.

  • 03-07-2013, 10:19:52
    #16
    Tadı aslında abartılacak kadar değil. Minisinden ziyade büyüğü daha güzel, daha lezzetli. Geçen 3 kutu aldım (3x4x4=48 adet püskevit). Kahvaltıda 4 püskevit yedim kesiyor öğlene kadar açlığı. Minisi ellerde ve dişlerde izini bırakıyor
  • 03-07-2013, 10:28:01
    #17
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan önümde oreo kutusuyla bu konuya girdim.
    Kesinlikle çok abartılan bir bisküvidir. O kadar havası yok. Bizim negronun aynısı diyebilirim ve bisküvisi biraz daha koyu ve tadı daha sert. Hepsi bu tamamen satış tekniği bunlar. Bildiğiniz iki bisküvi arası kremadır kardeşlerim.

    Hocam onu süte bandırıpta yiyeceksiniz zaten kuru kuru yenilmiyor
    Bugün migsora bende bakıcam bulamazsam arkadastan alıcam .
  • 03-07-2013, 10:48:12
    #18
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onu süte bandırıpta yiyeceksiniz zaten kuru kuru yenilmiyor
    Bugün migsora bende bakıcam bulamazsam arkadastan alıcam .
    Sütde var kardeşim çıkmamış