Tadı bizim bisküvi lere göre daha farklıdır fakat 2-3 tane yedikten sonra alısıyor ve devamlı yemek istiyorsunuz.
Amerikada çalıştığım markette devamlı bunlardan yiyiyordum. Devamlı siparis vermek zorunda kalıyorlardı
Baya bağımlılık yapıyor hocam
Migros fiyatı 3.5 Tl geçen gün aldım.
Teşekkürler hocamda zaten yukarıda belirtildi.
migrosta 3,5 tl daha dün aldım

migrosun dışında bulunabilecek bi yer yok, o yüzden arkadaşta bırakın kazansın birazcık

iyi satışlar
Sağolun hocam. Bu bir hizmettir bulamayanlar için bu yüzden burada satış konusu açtım Bir paket alıp kargoya götürmem benim içinde zahmet. Migros fiyatı 3,75 tl zaten biri çıkar 10 tane ister 4 tlden sağlarım. 10*0,25=2,5 lira yapar. 2,5 lira kazanılınca zengin mi olucam. Hayır miktar temsili birşey zaten.
-
Bu arada arkadaşlar hani buraya kadar yorum yapanları bilgilendirme diye kabul ettim ve durumu bir kaç kere açıkladım. Bu saatten sonra konuya migrosta öyle ben ordan aldım falan demenize gerek yok. Aldığınız sizin olsun. Benimkide bir hizmettir.