Satış: OREO Efsane Ötesi...
25
●2.163
- 03-07-2013, 15:11:14Hocam valla ayıra ayıra yiyorum içini baya etkili bir şekilde. Ilık sütle deneyin ve yediğinizi hemen yutmayın zevk alarak yemeye çalışınBFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tok tutan bir yanı var hocam.MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklerim hocam denemiş olursunuz.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sütü pınar alsaydınız hocamBFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2013, 15:14:17Fiyat muhabbetini off-topic te yapsanız daha iyi olur hocam.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2013, 15:33:26Macro Center - ataşehir'de 2,5 TL satılıyor küçük. Büyüğüde 4-5 TL civarında.
+ Abartılacak kadar güzel tadı yok, satıldığı fiyata bakacaksak. Hayırlı satışlar kardeşim. İnternetten Online sattığın için, sendeki fiyatlar tabii ki pahalı olacaktır. Büyük bir firma değilsin sonuçta. İyi forumlar