• 03-07-2013, 14:18:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Şu bisküviyi negro ile kıyaslayanları anlamıyorum
  • 03-07-2013, 15:11:14
    #20
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan önümde oreo kutusuyla bu konuya girdim.
    Kesinlikle çok abartılan bir bisküvidir. O kadar havası yok. Bizim negronun aynısı diyebilirim ve bisküvisi biraz daha koyu ve tadı daha sert. Hepsi bu tamamen satış tekniği bunlar. Bildiğiniz iki bisküvi arası kremadır kardeşlerim.

    Hocam valla ayıra ayıra yiyorum içini baya etkili bir şekilde. Ilık sütle deneyin ve yediğinizi hemen yutmayın zevk alarak yemeye çalışın

    MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tadı aslında abartılacak kadar değil. Minisinden ziyade büyüğü daha güzel, daha lezzetli. Geçen 3 kutu aldım (3x4x4=48 adet püskevit). Kahvaltıda 4 püskevit yedim kesiyor öğlene kadar açlığı. Minisi ellerde ve dişlerde izini bırakıyor
    Tok tutan bir yanı var hocam.

    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onu süte bandırıpta yiyeceksiniz zaten kuru kuru yenilmiyor
    Bugün migsora bende bakıcam bulamazsam arkadastan alıcam .
    Beklerim hocam denemiş olursunuz.

    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sütde var kardeşim çıkmamış
    Sütü pınar alsaydınız hocam
  • 04-07-2013, 21:09:58
    #21
    Migros fiyatı 3,5 TL diyen arkadaşlar bir daha gezsinler migrosu. 2.5 tl idi büyük ihtimalle.
  • 09-07-2013, 15:14:17
    #22
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migros fiyatı 3,5 TL diyen arkadaşlar bir daha gezsinler migrosu. 2.5 tl idi büyük ihtimalle.
    Fiyat muhabbetini off-topic te yapsanız daha iyi olur hocam.
  • 09-07-2013, 15:19:58
    #23
    Serbest piyasa
  • 09-07-2013, 15:33:26
    #24
    Macro Center - ataşehir'de 2,5 TL satılıyor küçük. Büyüğüde 4-5 TL civarında.
    + Abartılacak kadar güzel tadı yok, satıldığı fiyata bakacaksak. Hayırlı satışlar kardeşim. İnternetten Online sattığın için, sendeki fiyatlar tabii ki pahalı olacaktır. Büyük bir firma değilsin sonuçta. İyi forumlar
  • 09-07-2013, 15:46:02
    #25
    Kuzenim amerikadan getiriyor afiyetle yiyoruz tadi harika

    Samsung Galaxy Wonder (W) aracılığıyla gönderildi.
  • 09-07-2013, 15:47:26
    #26
    Danimarkaya geldim sırf şu başlık yüzünden markete girdiğimde gözüme ilk çarpan şey bu oldu. Pahalı olduğu için almadım ama henüz