BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan önümde oreo kutusuyla bu konuya girdim.
Kesinlikle çok abartılan bir bisküvidir. O kadar havası yok. Bizim negronun aynısı diyebilirim ve bisküvisi biraz daha koyu ve tadı daha sert. Hepsi bu tamamen satış tekniği bunlar. Bildiğiniz iki bisküvi arası kremadır kardeşlerim.

Hocam valla ayıra ayıra yiyorum içini baya etkili bir şekilde. Ilık sütle deneyin ve yediğinizi hemen yutmayın zevk alarak yemeye çalışın

MustafaAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tadı aslında abartılacak kadar değil. Minisinden ziyade büyüğü daha güzel, daha lezzetli. Geçen 3 kutu aldım (3x4x4=48 adet püskevit). Kahvaltıda 4 püskevit yedim kesiyor öğlene kadar açlığı. Minisi ellerde ve dişlerde izini bırakıyor
Tok tutan bir yanı var hocam.

SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onu süte bandırıpta yiyeceksiniz zaten kuru kuru yenilmiyor
Bugün migsora bende bakıcam bulamazsam arkadastan alıcam .
Beklerim hocam denemiş olursunuz.

BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sütde var kardeşim çıkmamış
Sütü pınar alsaydınız hocam