Tadı aslında abartılacak kadar değil. Minisinden ziyade büyüğü daha güzel, daha lezzetli. Geçen 3 kutu aldım (3x4x4=48 adet püskevit). Kahvaltıda 4 püskevit yedim kesiyor öğlene kadar açlığı. Minisi ellerde ve dişlerde izini bırakıyor