Tadı bizim bisküvi lere göre daha farklıdır fakat 2-3 tane yedikten sonra alısıyor ve devamlı yemek istiyorsunuz.

Amerikada çalıştığım markette devamlı bunlardan yiyiyordum. Devamlı siparis vermek zorunda kalıyorlardı