olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede satışa sunuldu galiba.. migros getirmişti.. off-topic'te konusu vardı..
Sonradan gördüm hocam

netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tadını şahsen pek beğenmedim , normal bisküvi gibiydi, ister sıcak süte batır ister soğuk süte batır o kadar abartıldığı kadar değil.

Fakat kişisel zevklerinizi belirlemeniz açınızdan hayatınızda 1 kere tadına bakmanız yanlış olmaz. Sonuçta herkesin kişisel görüşü.
Ağız tadı farkı vardır. Benim hoşuma gitti açıkçası.

biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
migros da 2,5 tl ben hafta sonları alıyorum hep.
Ben migros fiyatını biraz daha farklı biliyorum.

NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'ye geldiğinden haberiniz yok sanırım. Üstelik fiyatı bundan çok çok ucuz.
Yukarıda belirttim hocam Türkiye'ye geldi ancak şuan her markette yaygın olarak satılmıyor. Bende hizmetimi buna yönelik veriyorum.