Türkiyede satışa sunuldu galiba.. migros getirmişti.. off-topic'te konusu vardı..
Sonradan gördüm hocam
Ben tadını şahsen pek beğenmedim , normal bisküvi gibiydi, ister sıcak süte batır ister soğuk süte batır o kadar abartıldığı kadar değil.
Fakat kişisel zevklerinizi belirlemeniz açınızdan hayatınızda 1 kere tadına bakmanız yanlış olmaz. Sonuçta herkesin kişisel görüşü.
Ağız tadı farkı vardır. Benim hoşuma gitti açıkçası.
migros da 2,5 tl ben hafta sonları alıyorum hep.
Ben migros fiyatını biraz daha farklı biliyorum.
Türkiye'ye geldiğinden haberiniz yok sanırım. Üstelik fiyatı bundan çok çok ucuz.
Yukarıda belirttim hocam Türkiye'ye geldi ancak şuan her markette yaygın olarak satılmıyor. Bende hizmetimi buna yönelik veriyorum.