Merhaba Arkadaşlar:
Bu telefonu kullanan arkadasımız varmı. Bu telefondan almayı planlıyorum fakat zenfon 5 incelemistim cok mat ve sönük bir ekrana sahibti beni vazgeciren özelligi zenfon6 kullanan arkadaşlar fikirlerini yazabilirlerse memnun olurum.
ASUS ZenFone 6 (A600CG) ?
40
●4.136
- 28-10-2014, 10:02:24
- 28-10-2014, 10:17:02ekran boyutu 6 inç ama px leri cok degil 720p çözünürlük ve 1080p yani pil tüketiminden testlerde geçmişcepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olumlu test sonucları okudum hep 10/8 degerlerinde verilmis hep fiyat olarakda cok uygun 799 lira
ama tabi kullanıcı deneyimini anlatması daha önemli o yuzden actım konuyu
zenfon 5 i teknosada inceledim parlak bir ekranı yok cok mat o yuzden hic hosuma gitmedi - 28-10-2014, 10:21:40telefonu inceledim cok hosuma gitti memnun kalınmayacak gibi degil sadece ekranından dolayı zenfon6 düsündümMaqro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2014, 10:24:49samsung birdaha para vermeyecegim tek markadırwhite35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikidefa aldım abi bukadar dayanıksız ve bu kadar yedek parcası pahalı telefon olamaz telefon 900 lira ekran kırıldı 500 tl istiyorlar yaptırmadım çoluk cocuk olursa oynasınlar diye sakladım
alım satım isi ile hic ugrasmadım ama adamlar hakikaten güzel telefon yapmıslar - 01-11-2014, 00:59:26Üyeliği durdurulduBen 3 gün önce aldım kısaca artılarını ve eksilerini yazayım.
Artıları
+ Kaliteli malzemeden yapılmış ve 770 TL lik değilde 1500 liralık bir telefon şıklığında.
+ Ekran boyutu ve dokunmatik kalitesi müthiş.
+ ZenUI ile androidi çok daha kullanışlı hale getirmiş Asus
+ Ekranı 720p kalitesinde ve renkler çok iyi 3300 mah bataryası ile güçlü bir telefon
+ Kitkat güncellemesini sunuyor Asus ayrıca Nisan 2015 ' te Lolipop ta yüklenebilecek.
+ Oyun performansı iyi ısınma olayı çok fazla değil.
+ Çift simkart ve 64 gb ta kadar ek hafıza seçeneği mevcut.
Eksileri
- Tek el kullanım için biraz fazla büyük
- Cepe sığmaz
- Kitkat sürümü manuel yapılıyor otomatik değil.
- Şarjı biraz çabuk bitiyor.
Sonuç olarak fiyatını kesinlikle çıkartacak bir telefon. Ama Kasım ayında 5.5 tanıtılacak ve sanırım Kasımın sonlarına doğru satışa çıkacak onuda bekleyebilirsiniz. - 01-11-2014, 13:35:38çarşamba günü aldım telefonu ilginize teşekkür ederim aldıgımada çokmemnun oldum not 4 veya 3 alacagıma bunu almak daha antıklı tek elle kullanım ayarı var isterseniz o sekildede kullanabilirsiniz her tür ihtiyaca rahatlıkla cvp verebilecek bir telefon düsünene düsünmeden al diyebilecegim bir telefon kamera ve resim cekme kabiliyeti de cok iyibyangraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir de çok al sat yapıyorum sıkıldıkça.. Zenfonu satamam..
ikidefa aldım abi bukadar dayanıksız ve bu kadar yedek parcası pahalı telefon olamaz telefon 900 lira ekran kırıldı 500 tl istiyorlar yaptırmadım çoluk cocuk olursa oynasınlar diye sakladım