hiçbir zaman almayacak olsam da bu zenfone serisine ayrı bir beğenim mevcut. Adamlar bence de fiyat/performans güzel telefon yapmışlar.. Neden almam çünkü samsung bağımlısıyım

Bir de çok al sat yapıyorum sıkıldıkça.. Zenfonu satamam..
samsung birdaha para vermeyecegim tek markadır

ikidefa aldım abi bukadar dayanıksız ve bu kadar yedek parcası pahalı telefon olamaz telefon 900 lira ekran kırıldı 500 tl istiyorlar yaptırmadım çoluk cocuk olursa oynasınlar diye sakladım
alım satım isi ile hic ugrasmadım ama adamlar hakikaten güzel telefon yapmıslar