byangraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 gün önce aldım kısaca artılarını ve eksilerini yazayım.

Artıları

+ Kaliteli malzemeden yapılmış ve 770 TL lik değilde 1500 liralık bir telefon şıklığında.
+ Ekran boyutu ve dokunmatik kalitesi müthiş.
+ ZenUI ile androidi çok daha kullanışlı hale getirmiş Asus
+ Ekranı 720p kalitesinde ve renkler çok iyi 3300 mah bataryası ile güçlü bir telefon
+ Kitkat güncellemesini sunuyor Asus ayrıca Nisan 2015 ' te Lolipop ta yüklenebilecek.
+ Oyun performansı iyi ısınma olayı çok fazla değil.
+ Çift simkart ve 64 gb ta kadar ek hafıza seçeneği mevcut.

Eksileri

- Tek el kullanım için biraz fazla büyük
- Cepe sığmaz
- Kitkat sürümü manuel yapılıyor otomatik değil.
- Şarjı biraz çabuk bitiyor.


Sonuç olarak fiyatını kesinlikle çıkartacak bir telefon. Ama Kasım ayında 5.5 tanıtılacak ve sanırım Kasımın sonlarına doğru satışa çıkacak onuda bekleyebilirsiniz.
çarşamba günü aldım telefonu ilginize teşekkür ederim aldıgımada çokmemnun oldum not 4 veya 3 alacagıma bunu almak daha antıklı tek elle kullanım ayarı var isterseniz o sekildede kullanabilirsiniz her tür ihtiyaca rahatlıkla cvp verebilecek bir telefon düsünene düsünmeden al diyebilecegim bir telefon kamera ve resim cekme kabiliyeti de cok iyi