hiçbir zaman almayacak olsam da bu zenfone serisine ayrı bir beğenim mevcut. Adamlar bence de fiyat/performans güzel telefon yapmışlar.. Neden almam çünkü samsung bağımlısıyım Bir de çok al sat yapıyorum sıkıldıkça.. Zenfonu satamam..