ASUS ZenFone 6 (A600CG) ?
40
●4.136
- 04-03-2015, 12:31:44zenfone 6 kullanıcısıyım ısınma problemi cok fazla ve sarjı çok geç alıyor hemen bitiyor
- 04-03-2015, 12:32:35kullanıcıların neredeyse tamamı aynısını söylüyorkaradusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demekki alınmaz bu cihaz - 04-03-2015, 12:38:44telefonu alalı 7 gün oldu 2 gün önce tangoda görüntülü konuşurken aniden telefon kapandı ısınmış megerse telefon bende fark etmemiştim ondan sonra yanık kokusu gelmeye başladı yarın garanti servisine gönderecegim bakalım sonuç olacak ve evet eger aklınızda zenfone 6 farklı bir telefon varsa onu tercih edins10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2015, 12:56:59tek sorunsuz kullanan benim her haldekaradusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre
ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı
elektronik malzeme biraz sans isi hocam benim arkadasta aldı ondada hat proplemi cıktı diger kullanan arkadaslarım cok memnunlar arada cıkabiliyor bazen hata - 04-03-2015, 13:36:54dogru diyorsunuz hocam şans işi aslında peki asusun servisi nasıl ilgi var mı ?MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2015, 13:44:40kasımda filan almıstım hocam 5 aya yaklasıyor sanırım tam bilmiyorumdakaradusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hic servisle işim olmadıki
bilmiyorum tas gibi telefon düstü vs bisi olmadı servis konusunda bir fikrim yok zaten vatan dan almıstım bisi olursa olmaz insallah fatura ile kapılarına dayanırım
- 04-03-2015, 13:57:32maşallah hocamMesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güle güle kullanın
- 04-03-2015, 14:05:16bende çok memnunum. Teknoloji işi biraz şans işi. Etrafımda zenfone kullanan 5-6 arkadaşvar hiçbirinde sorun yok. Telefon çok iyi gerçekten. Ön yargı oluşan arkadaşlar için birşey diyemem ama kullandığım en iyi cihazlardan birisi.MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip 1500 lira vermektense 800 liraya bunu alır kafam rahat kullanırım
asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre
ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı