• 04-03-2015, 12:31:44
    #28
    zenfone 6 kullanıcısıyım ısınma problemi cok fazla ve sarjı çok geç alıyor hemen bitiyor
  • 04-03-2015, 12:32:35
    #29
    karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zenfone 6 kullanıcısıyım ısınma problemi cok fazla ve sarjı çok geç alıyor hemen bitiyor
    kullanıcıların neredeyse tamamı aynısını söylüyor
    demekki alınmaz bu cihaz
  • 04-03-2015, 12:38:44
    #30
    s10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcıların neredeyse tamamı aynısını söylüyor
    demekki alınmaz bu cihaz
    telefonu alalı 7 gün oldu 2 gün önce tangoda görüntülü konuşurken aniden telefon kapandı ısınmış megerse telefon bende fark etmemiştim ondan sonra yanık kokusu gelmeye başladı yarın garanti servisine gönderecegim bakalım sonuç olacak ve evet eger aklınızda zenfone 6 farklı bir telefon varsa onu tercih edin
  • 04-03-2015, 12:56:59
    #31
    karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu alalı 7 gün oldu 2 gün önce tangoda görüntülü konuşurken aniden telefon kapandı ısınmış megerse telefon bende fark etmemiştim ondan sonra yanık kokusu gelmeye başladı yarın garanti servisine gönderecegim bakalım sonuç olacak ve evet eger aklınızda zenfone 6 farklı bir telefon varsa onu tercih edin
    tek sorunsuz kullanan benim her halde asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı

    elektronik malzeme biraz sans isi hocam benim arkadasta aldı ondada hat proplemi cıktı diger kullanan arkadaslarım cok memnunlar arada cıkabiliyor bazen hata
  • 04-03-2015, 13:36:54
    #32
    MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek sorunsuz kullanan benim her halde asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı

    elektronik malzeme biraz sans isi hocam benim arkadasta aldı ondada hat proplemi cıktı diger kullanan arkadaslarım cok memnunlar arada cıkabiliyor bazen hata
    dogru diyorsunuz hocam şans işi aslında peki asusun servisi nasıl ilgi var mı ?
  • 04-03-2015, 13:44:40
    #33
    karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogru diyorsunuz hocam şans işi aslında peki asusun servisi nasıl ilgi var mı ?
    kasımda filan almıstım hocam 5 aya yaklasıyor sanırım tam bilmiyorumda

    Hic servisle işim olmadıki bilmiyorum tas gibi telefon düstü vs bisi olmadı servis konusunda bir fikrim yok zaten vatan dan almıstım bisi olursa olmaz insallah fatura ile kapılarına dayanırım
  • 04-03-2015, 13:57:32
    #34
    MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kasımda filan almıstım hocam 5 aya yaklasıyor sanırım tam bilmiyorumda

    Hic servisle işim olmadıki bilmiyorum tas gibi telefon düstü vs bisi olmadı servis konusunda bir fikrim yok zaten vatan dan almıstım bisi olursa olmaz insallah fatura ile kapılarına dayanırım
    maşallah hocam güle güle kullanın
  • 04-03-2015, 14:05:16
    #35
    MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek sorunsuz kullanan benim her halde asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı

    elektronik malzeme biraz sans isi hocam benim arkadasta aldı ondada hat proplemi cıktı diger kullanan arkadaslarım cok memnunlar arada cıkabiliyor bazen hata
    bende çok memnunum. Teknoloji işi biraz şans işi. Etrafımda zenfone kullanan 5-6 arkadaşvar hiçbirinde sorun yok. Telefon çok iyi gerçekten. Ön yargı oluşan arkadaşlar için birşey diyemem ama kullandığım en iyi cihazlardan birisi.

    Gidip 1500 lira vermektense 800 liraya bunu alır kafam rahat kullanırım
  • 04-03-2015, 14:05:18
    #36
    karadusunce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maşallah hocam güle güle kullanın
    teşekkürler