MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek sorunsuz kullanan benim her halde asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı

elektronik malzeme biraz sans isi hocam benim arkadasta aldı ondada hat proplemi cıktı diger kullanan arkadaslarım cok memnunlar arada cıkabiliyor bazen hata
bende çok memnunum. Teknoloji işi biraz şans işi. Etrafımda zenfone kullanan 5-6 arkadaşvar hiçbirinde sorun yok. Telefon çok iyi gerçekten. Ön yargı oluşan arkadaşlar için birşey diyemem ama kullandığım en iyi cihazlardan birisi.

Gidip 1500 lira vermektense 800 liraya bunu alır kafam rahat kullanırım