telefonu alalı 7 gün oldu 2 gün önce tangoda görüntülü konuşurken aniden telefon kapandı ısınmış megerse telefon bende fark etmemiştim ondan sonra yanık kokusu gelmeye başladı yarın garanti servisine gönderecegim bakalım sonuç olacak ve evet eger aklınızda zenfone 6 farklı bir telefon varsa onu tercih edin
tek sorunsuz kullanan benim her halde

asphalt 8 online oynuyorum uzunsüre

ısınma vs yasamadım skype den görüsme yapıyorum görüntülü vs vs vs suana kadar tık demedi ısınma vs yapmadı
elektronik malzeme biraz sans isi hocam benim arkadasta aldı ondada hat proplemi cıktı diger kullanan arkadaslarım cok memnunlar arada cıkabiliyor bazen hata