dogru diyorsunuz hocam şans işi aslında peki asusun servisi nasıl ilgi var mı ?
kasımda filan almıstım hocam 5 aya yaklasıyor sanırım tam bilmiyorumda
Hic servisle işim olmadıki

bilmiyorum tas gibi telefon düstü vs bisi olmadı servis konusunda bir fikrim yok zaten vatan dan almıstım bisi olursa olmaz insallah fatura ile kapılarına dayanırım