MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kasımda filan almıstım hocam 5 aya yaklasıyor sanırım tam bilmiyorumda

Hic servisle işim olmadıki bilmiyorum tas gibi telefon düstü vs bisi olmadı servis konusunda bir fikrim yok zaten vatan dan almıstım bisi olursa olmaz insallah fatura ile kapılarına dayanırım
maşallah hocam güle güle kullanın