Ben 3 gün önce aldım kısaca artılarını ve eksilerini yazayım.
Artıları
+ Kaliteli malzemeden yapılmış ve 770 TL lik değilde 1500 liralık bir telefon şıklığında.
+ Ekran boyutu ve dokunmatik kalitesi müthiş.
+ ZenUI ile androidi çok daha kullanışlı hale getirmiş Asus
+ Ekranı 720p kalitesinde ve renkler çok iyi 3300 mah bataryası ile güçlü bir telefon
+ Kitkat güncellemesini sunuyor Asus ayrıca Nisan 2015 ' te Lolipop ta yüklenebilecek.
+ Oyun performansı iyi ısınma olayı çok fazla değil.
+ Çift simkart ve 64 gb ta kadar ek hafıza seçeneği mevcut.
Eksileri
- Tek el kullanım için biraz fazla büyük
- Cepe sığmaz
- Kitkat sürümü manuel yapılıyor otomatik değil.
- Şarjı biraz çabuk bitiyor.
Sonuç olarak fiyatını kesinlikle çıkartacak bir telefon. Ama Kasım ayında 5.5 tanıtılacak ve sanırım Kasımın sonlarına doğru satışa çıkacak onuda bekleyebilirsiniz.