• 15-09-2012, 01:24:34
    #10
    Bende sitede faydalandığım ya da hoşuma giden bir şey olursa destek ve teşekkür nihayetinde reklama tıklıyorum. Reklamcıya kul hakkı diyenler için ben öyle düşünmüyorum çünkü sonuçta onun reklamı bir şekilde bilinçaltıma yerleşti bile.
  • 15-09-2012, 01:25:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sadece dikkatimi çeken reklamlara tıklarım site sahibinide düşünmek lazım hep reklam vereni düşünsek biz ne kazanıcaz
  • 15-09-2012, 01:26:17
    #12
    tıklasın tıklasın ay sonu bakiyesine bakar sıpam tıklaması diye keser parayı borçluda cıkabilir
  • 15-09-2012, 01:42:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Destek olayım derken köstek olmak gibi sanki muhalefet olmak olarak düşünmeyin sizi anlıyorum ama adwors tamamen ölçümlenebilir olduğu için, reklam veren ajanslarda salak değiller herhalde. Oranları düşürüyorlar, daha az tık başı ücret oluyor. Bu sana bana ona, yani: yayıncı olarak bizleri etkiliyor. Sonra az kazanıyoruz oluyor. Ayrıca medyasoft'un dediği olayda var. Unutmamak gerek.
  • 15-09-2012, 01:46:18
    #14
    Bankalar zaten parayı çok helal kazanıyor ya bu arkadaş kul hakkı yiyor
  • 15-09-2012, 03:20:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar reklam verenler her tıkda satış yapmayı hedeflemiyorlar zaten merak etmeyin günde 1 satış yapsa yeter durumda diyecek kadar googla anlaşırlar öyle kolay değil bu işler boşverin reklam vereni bedava kuponları kullanırken sizi mi düşündüler
  • 15-09-2012, 03:34:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    banka, gsm şirketi, markafoni, vb affetmem.
  • 15-09-2012, 03:39:08
    #17
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka, gsm şirketi, markafoni, vb affetmem.
    affetme zaten özellikle bankalar için milletten çaldıklarının bir kısmını halaka iade etmiş olurlar
  • 15-09-2012, 03:46:31
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beyler banka reklamı çıkan varsa tıklayalım pm atın bana sitenizi tıklarım karşılık beklemem.