• 17-09-2012, 16:36:33
    #28
    tek olmadıgımı bilmek güzel hemen herkes benim gibi düşünüyormuş sevindim
  • 17-09-2012, 16:45:44
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bende bencil değilim hocam benim sitemde adsense var pek tıklayan yok

    girdiğim sitelerde yararlı bilgi varsa tıklarım reklama ama reklam dolu sitelerde (konu içinde,sağında,solunda) tıklamıyorum ve direk siteden kaçıyorum heryere reklam koymaya gerek yok sonuçta
  • 27-09-2012, 00:08:48
    #30
    Çoğu zaman o siteler reklam kazancı elde etmiyor. Google algoritmasını bir yapay zeka olarak düşünebilirsiniz arkadaşlar, sizin sitede kalma süreniz, site içi sayfa görüntülemeleriniz, tıklama olayını gerçekleştirdiğiniz süre zarfı, tıkladığınız sitede ne kadar vakit harcadığınız, tıkladığınız site ile etkileşiminiz vs vs gibi bir çok algoritma işin içine girmekte. Yani siz sanmayın ki her tıkladığınızda o site para kazandı ya da adwords sahibi para kaybetti. Google özellikle son 3-4 sene içerisinde adwords/adsense kanallarında inanılmaz üst düzey sistematikler oluşturdu. Adam aynı reklama, aynı sitenin bir kısmında farklı T.B.M, başka kısmında farklı T.B.M veriyor aynı kullanıcı olmasına rağmen heyy yavrum heyy
  • 27-09-2012, 01:55:26
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Arada ben de yapıyorum aynı işi ama ben açılan siteyi baya baya geziyorum inceliyorum ne var yok diye. Sanırım kimsenin hakkı da geçmiyor böyle olunca da
  • 27-09-2012, 01:59:53
    #32
    bende sevdiğim sitelerin reklamlarını tıklıyorum :/ misal kendi sitelerim
  • 28-09-2012, 23:36:09
    #33
    bende bir araştırma sırasında yararlı bilgiler veren bir site olunca reklamına tıklamadan çıkmıyorum. kendimce şahsa yararlı bilgiler teşekkür ederim deme yöntemim.
  • 30-09-2012, 22:22:50
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Kimsenin hakkı kimsede kalmaz