hata yapıyorsun farkında değilsin. Bildiğim kadarıyla adsense sitedeki fare hareketlerini izleyebiliyor. Girip reklama tıklıyorsan zararın olur yayıncıya. Fakat sitede normal şekilde gezinipte tıklıyorsan güzel.
Aynı sekilde işe yarar bilgi varsa küçük bir karşlık niyuetiyle tıklıyorum ama reklamlarda seçici oluıyorum özellikle cıkana kadar banka tarzı reklamlara tıklıyorum yüksek gelir elde edebilceği reklamları seciyorum
Ben sadece işini kaliteli yapanı fark ettiğim zaman tıklıyorum, çünkü hakediyor ve tıkladığım zamanda girdiğim sitede geziniyorum, geçersiz tık olmasın misali...
Reklam verenler zaten kaliteli zengin olan siteler.amaç web masterlerin para kazanması.Bende girdiğim bazı siteler de kendime yararlı gördüğüm reklamları tıklıyorum.