• 15-09-2012, 00:03:46
    #1
    Günün 4 veya 5 saati nete vakit ayıryorum gezdiğim sitelerde adsense reklamları varsa sadce bir kere olamk koşulu ile tıklıyorum o site sahibi azıcıkda olsa katkım olsun diye ancak reklam tıklarken özellikle google kendi reklamları yada banka reklamlarını seçiyorum itiraf gibi oldu ama paylaşmak istedim
  • 15-09-2012, 00:05:52
    #2
    sıte sahıbıne yararın reklam verene zararın var

    donusu olmayan bır yararsız tıklayıcısın

    gokten 3 elma dusmus 1 ı yayıncıya bırı reklam verene bırıde sana

    hadı bıttı dagılın
  • 15-09-2012, 01:07:51
    #3
    reklam verenin hakkını yiyorsun kul hakkıdır.
  • 15-09-2012, 01:10:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilginç bir itiraf.
  • 15-09-2012, 01:11:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seni google analiz ediyordur. bu gezici tıklayıcı diye mimlemiştir
  • 15-09-2012, 01:18:07
    #6
    Helalsin
  • 15-09-2012, 01:20:43
    #7
    denk gelirse bende yapıyorum o işi.
  • 15-09-2012, 01:21:56
    #8
    Ben çok bencilim tıklamamak için elimden gelen herşeyi yapıyorum :/
  • 15-09-2012, 01:24:15
    #9
    Sitem adsenseli olduÄŸunda beklerim o zaman seni