bende bencil değilim hocam benim sitemde adsense var pek tıklayan yok

girdiğim sitelerde yararlı bilgi varsa tıklarım reklama ama reklam dolu sitelerde (konu içinde,sağında,solunda) tıklamıyorum ve direk siteden kaçıyorum heryere reklam koymaya gerek yok sonuçta