Destek olayım derken köstek olmak gibi sanki

muhalefet olmak olarak düşünmeyin sizi anlıyorum ama adwors tamamen ölçümlenebilir olduğu için, reklam veren ajanslarda salak değiller herhalde.
Oranları düşürüyorlar, daha az tık başı ücret oluyor. Bu sana bana ona, yani: yayıncı olarak bizleri etkiliyor. Sonra az kazanıyoruz oluyor. Ayrıca medyasoft'un dediği olayda var. Unutmamak gerek.