Bende sitede faydalandığım ya da hoşuma giden bir şey olursa destek ve teşekkür nihayetinde reklama tıklıyorum. Reklamcıya kul hakkı diyenler için ben öyle düşünmüyorum çünkü sonuçta onun reklamı bir şekilde bilinçaltıma yerleşti bile.