• 14-06-2020, 10:29:36
    #1
    arkadaşlar sımdı benım bır sıtem ıcın adsense basvurdum kardesımınde bır sıtesı var onada ben makale gırısı saglıyorum acaba onun ıcınde adsense benım adsense hesabımdan basvurmak bır sorun teskıl edermı yanı 2 sıte bır adsensete olsa yada ılerleyen gunlerde bır sıte daha kurdugumda bunuda bu adsense eklesem nasıl olur bır zararı olurmu yada ayrı ayrı adsense basvurusumu yapmalıyım farklı adsense hesaplarıyla
  • 14-06-2020, 10:31:38
    #2
    uzun yıllar adsense kullanan biri olarak söylüyorum. Google amca ve arama motorlarına politika ihlali yaparsan çok şiddetli şekilde cezalandırır. Banlanırsın.



    Ben 1995 den beri web masterlık işi ile uğraşıyorum. Ama sen benden daha iyi bilirsin google politikalarını..
  • 14-06-2020, 10:35:07
    #3
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun yıllar adsense kullanan biri olarak söylüyorum. Google amca ve arama motorlarına politika ihlali yaparsan çok şiddetli şekilde cezalandırır. Banlanırsın.

    tamam da burda politika ıhlalı olan ne benım omru hayatım boyunca bır sıtem mı olmalı google a gore onu soruyorum bır adsense hesabına 3-5 sıte baglayabılırmıyım onu sordum


    Ben 1995 den beri web masterlık işi ile uğraşıyorum. Ama sen benden daha iyi bilirsin google politikalarını..
    bu bir kinayemı onu da anlamadım da neyse saol yorumun ıcın
  • 14-06-2020, 10:38:35
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sımdı benım bır sıtem ıcın adsense basvurdum kardesımınde bır sıtesı var onada ben makale gırısı saglıyorum acaba onun ıcınde adsense benım adsense hesabımdan basvurmak bır sorun teskıl edermı yanı 2 sıte bır adsensete olsa yada ılerleyen gunlerde bır sıte daha kurdugumda bunuda bu adsense eklesem nasıl olur bır zararı olurmu yada ayrı ayrı adsense basvurusumu yapmalıyım farklı adsense hesaplarıyla
    Aynı adsense hesabından başvurabilirsin.Tam tersi farklı adsense hesabı ile sitelerini tehlikeye atarsin.
    Bunu şöyle düşün r10 a 2 farklı hesaba aynı bilgisayardan girdiğini düşün.Sonu ne olursa farklı hesaplada o olur.
  • 14-06-2020, 10:40:56
    #5
    blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bir kinayemı onu da anlamadım da neyse saol yorumun ıcın
    her yorum yapana kinaye olarak bakarsan işin var.. Kinaye falan değil. Doğruları söyledim. Her şeyi yapmakta özgürsün. Sonuçta senin kararın. Ben sadece sana her şeyi kuralına göre yapmanı tavsiye ettim. Özür dilerim. İstediğin gibi davran..
  • 14-06-2020, 10:51:06
    #6
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her yorum yapana kinaye olarak bakarsan işin var.. Kinaye falan değil. Doğruları söyledim. Her şeyi yapmakta özgürsün. Sonuçta senin kararın. Ben sadece sana her şeyi kuralına göre yapmanı tavsiye ettim. Özür dilerim. İstediğin gibi davran..
    estagfurullah zaten bende herseyı kuralına gore bılen ınsanlara danısmak maksadıyla yazdım.Yorumunuza da su sekıl algıladıgım ıcın kınayemı dıye sordum.Forum da bırılerı konu acıp bılgı almak ıstıyor ve verılen bılgılıyı veren kısının tecrubesıne bakmaksızın yadırgıyor yada kucumsuyor,yaptıgınız yorumun bu arkadaslara hususi olarak hazırlandıgını dusundugum ıcın boyle bır soru sordum kalbınızı kırdıysam veya gucendırdıysem ben ozur dılerım saygılar.
  • 14-06-2020, 10:57:53
    #7
    Ben kimseyi küçümsemem. Her kes anasının karnından boş doğdu. Ve hayat bir takım yanlışlıklar yaparak öğrenilen bir arenadır. Uzun zamandır adsense kullanan biri olarak sadece Adsense politikalarına aykırı hiç bir şey yapma. Sonuçta kazanan sen olacaksın. Bundan eminim. Ben de tecrübe anlamında bu kadar yıl uğraşmama rağmen kendimi yeterli görmedim hiç bir zaman. Ve büyüklenmek asla bende olmaz. Yanlış anlaşıldım. Ya da kendimi yanlış ifade ettim. üzgünüm.