Ben kimseyi küçümsemem. Her kes anasının karnından boş doğdu. Ve hayat bir takım yanlışlıklar yaparak öğrenilen bir arenadır. Uzun zamandır adsense kullanan biri olarak sadece Adsense politikalarına aykırı hiç bir şey yapma. Sonuçta kazanan sen olacaksın. Bundan eminim. Ben de tecrübe anlamında bu kadar yıl uğraşmama rağmen kendimi yeterli görmedim hiç bir zaman. Ve büyüklenmek asla bende olmaz. Yanlış anlaşıldım. Ya da kendimi yanlış ifade ettim. üzgünüm.
