blackblade32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bir kinayemı onu da anlamadım da neyse saol yorumun ıcın
her yorum yapana kinaye olarak bakarsan işin var.. Kinaye falan değil. Doğruları söyledim. Her şeyi yapmakta özgürsün. Sonuçta senin kararın. Ben sadece sana her şeyi kuralına göre yapmanı tavsiye ettim. Özür dilerim. İstediğin gibi davran..