her yorum yapana kinaye olarak bakarsan işin var.. Kinaye falan değil. Doğruları söyledim. Her şeyi yapmakta özgürsün. Sonuçta senin kararın. Ben sadece sana her şeyi kuralına göre yapmanı tavsiye ettim. Özür dilerim. İstediğin gibi davran..
estagfurullah zaten bende herseyı kuralına gore bılen ınsanlara danısmak maksadıyla yazdım.Yorumunuza da su sekıl algıladıgım ıcın kınayemı dıye sordum.Forum da bırılerı konu acıp bılgı almak ıstıyor ve verılen bılgılıyı veren kısının tecrubesıne bakmaksızın yadırgıyor yada kucumsuyor,yaptıgınız yorumun bu arkadaslara hususi olarak hazırlandıgını dusundugum ıcın boyle bır soru sordum kalbınızı kırdıysam veya gucendırdıysem ben ozur dılerım saygılar.