uzun yıllar adsense kullanan biri olarak söylüyorum. Google amca ve arama motorlarına politika ihlali yaparsan çok şiddetli şekilde cezalandırır. Banlanırsın.
Ben 1995 den beri web masterlık işi ile uğraşıyorum. Ama sen benden daha iyi bilirsin google politikalarını..