bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun yıllar adsense kullanan biri olarak söylüyorum. Google amca ve arama motorlarına politika ihlali yaparsan çok şiddetli şekilde cezalandırır. Banlanırsın.

tamam da burda politika ıhlalı olan ne benım omru hayatım boyunca bır sıtem mı olmalı google a gore onu soruyorum bır adsense hesabına 3-5 sıte baglayabılırmıyım onu sordum


Ben 1995 den beri web masterlık işi ile uğraşıyorum. Ama sen benden daha iyi bilirsin google politikalarını..
bu bir kinayemı onu da anlamadım da neyse saol yorumun ıcın