• 26-09-2012, 14:55:33
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri bana Dejavu 'nun ne olduğunu sorsa, o kişiyi her ay google ödemeleri başlığındaki mesajları okuttururum
    Bu ay inat etmiştim çok fazla yazmayacağım diye ama dayanamadım yine Alışkanlık yapıyor. Bir kaç dakika sonra ödeme işleme girer dersem çok mu iddialı olurum acaba
  • 26-09-2012, 14:57:01
    geçen ay 27 'de saat 15:00 sularında işleme geçmiş bence umutlanmayın
  • 26-09-2012, 15:02:31
    Üyeliği durduruldu
    Geçen ay 31 çekiyodu bu ay 30 bir gün daha erken olmalı düz mantık. Umarım dediğin olur MaviBoncugum işleme girerde sabah çekeriz yarın
  • 26-09-2012, 15:08:04
    İşleme girip girmediğine nerden bakıyoruz
    ona bakar zaman geçiririz bari
  • 26-09-2012, 15:09:14
    Bence bu konu maxigeyik olmalı
  • 26-09-2012, 15:15:03
    kardeş, ne kuyruğu bu
  • 26-09-2012, 15:20:26
    olay var dediler geldik
  • 26-09-2012, 15:24:00
    ayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay var dediler geldik
    ödeme var dediler geldik
  • 26-09-2012, 15:25:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim limiti doldurmama daha cok var