• 25-09-2012, 19:57:25
    FatihYagin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki aylardan birikmiş kazancım vardı 100 doları geçtiydim yani. 2 ay sonunda pin geldi ve bugün girdim banka onayınıda 2 ay önce hallettim ödeme alır mıyım bu ay?
    Alamazsın..
  • 25-09-2012, 20:08:02
    Bu akşam ödemeler işleme girermi acaba ya
  • 25-09-2012, 20:22:41
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu Toplam 93 Üye okuyor. (37 Kayıtlı üye ve 56 Misafir)
    Baya ilgi var herkes bekliyor 'ÖDEME İŞLEME' alındı yazısını haydi bakalım inşallah girer bu gece. Bu kadar insanı boşuna bekletmez gugul amcamız
  • 25-09-2012, 20:26:15
    Gugıl amca bekletme bizi
  • 25-09-2012, 20:46:02
    Üyeliği durduruldu
    heyecanla bekliyoruz google amca. dershane paramı yatıracam çabuk ol
  • 25-09-2012, 21:28:59
    Google amca duy sesimizi
  • 25-09-2012, 21:40:27
    Üyeliği durduruldu
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ay başında önceki aylardan ödemesi olupta kesinleşen kazanç sonrası;

    ayın ortasında gelen ban yüzünden para heba mı olur gelir mi yoksa hesaba.

    bir umut hesaba bakacağım.
    Ayın 20-22si gibi banlandıysan alıyorsun ama boşuna umutlandırmayımda, çünkü daha önce bu tarihlerde banlanana bi kaç kişi olmuştu ödeme almışlardı diye hatırlıyorum. Siz ne zaman banlandınız ?
  • 25-09-2012, 21:48:18
    Hadi Ama Ödemelerim Var Yarın
  • 25-09-2012, 21:55:56
    Hey maaşallah. "Konuyu Toplam 100 Üye okuyor. (48 Kayıtlı üye ve 52 Misafir)" Google sabrımızı test ediyor (: