loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ay başında önceki aylardan ödemesi olupta kesinleşen kazanç sonrası;

ayın ortasında gelen ban yüzünden para heba mı olur gelir mi yoksa hesaba.

bir umut hesaba bakacağım.
Ayın 20-22si gibi banlandıysan alıyorsun ama boşuna umutlandırmayımda, çünkü daha önce bu tarihlerde banlanana bi kaç kişi olmuştu ödeme almışlardı diye hatırlıyorum. Siz ne zaman banlandınız ?