• 27-10-2010, 18:02:24
    S1rmaD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bişey dediqim yok kardes ilk basta bende inanmamıstım arkadasa cewap verdim sadece
    yok kardeşim benimde sana dediğim yok bana cevap atan arkadaşa yazdım .
  • 27-10-2010, 18:02:24
    işlemde

    yarın öğlene kadar yatsa bari
  • 27-10-2010, 18:02:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nihayet
    Ben daha göremedim ya.
  • 27-10-2010, 18:03:05
    27 Eki Ödeme işlemde -xxxxxxxxxxxxxxxx $

    çok şükür

    (fazladan x koymuş olabilirim
  • 27-10-2010, 18:03:20
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha göremedim ya.
    Yarım saate herkese yansır, çok ödeme alanlardan başlıyordur
  • 27-10-2010, 18:03:24
    kedirdir kedi dicektim ödeme işlemede
  • 27-10-2010, 18:03:43
    hiç bu kadar heyecanlanmamıştım :0
  • 27-10-2010, 18:03:48
    Üyeliği durduruldu
    SONUNDAAAAAAa
  • 27-10-2010, 18:04:41
    birden konu canlandı ama bizde tık yok bayılacam oooooo