• 27-10-2010, 15:53:46
    HAla Ödeme mi Bekliyorsunuz Yahu :S
  • 27-10-2010, 15:58:34
    phpbot hala bekliyoruz ne yapalım xD beklemeyelim mi
  • 27-10-2010, 16:06:01
    aNaCSuNaMuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phpbot hala bekliyoruz ne yapalım xD beklemeyelim mi
    ya Kardeş Boşverin gidin Yatın uyanın yattığınız yerden para gelmiş olsun XD
  • 27-10-2010, 16:09:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan online olanlar arasında halı saha maçı için oyuncu çıkartıp hala saha maçı yapmalıyız.. Kaleciliği vermem ona göre
  • 27-10-2010, 16:27:10
    Çok garip bir milletiz sahiden.
  • 27-10-2010, 16:29:25
    yaz tahtaya alırsın haftaya
  • 27-10-2010, 16:30:46
    yarın bankalar öğlene kadar açık olursa.

    bu gece işleme girdi girdi..

    girmedi pazartesiye kalır.

    hayırlı uğurlu olsun.
    bir bayram tatili klasiği ve google geç ödemesi olur.
  • 27-10-2010, 16:31:23
    Üyeliği durduruldu
    AE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    affetme erol
    O zaman sizide kınamak gerek şahsına denilse merak ediyorum tepkin ne olurdu söz konusu sevgili arkadaş değil baba baba baba umarım bi nebze anlamışsındır erol büyüklük gösterip özür dilese karşısındaki her ne olursa olsun bende sonuna kadar arkasaında olurum ama sizin gibi kişiler olduktan sürece bizler böyle sonada kalırız sayılmayızda adsense den bahsediyorum ne alaka diyeceksiniz ama avrupada herkesin ödemesi işlemde paraları hesapda ama bizde değil bişeler çıkartın ama kızmayın gerçekler bazen acıdır tokat gibi hadi rast gele
  • 27-10-2010, 16:32:16
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu Toplam 104 üye okuyor. (61 Kayıtlı üye ve 43 Misafir)
    By_kirkof, g3z3g3n, hurgeneral, dreamshower, Maharaja, loperselim, Urgup, DelipoyrazNET, Ayz3T, aNaCSuNaMuN, StoryLine, thehunturk, teknolojitv, BiMaster006, greenpeace, PaylasimCity, HeartShapedBox, ekohost, deChiffre, exlampe, siyabend, csfrag, Healthy, SpeedBoy111, bugra_x0, gurcay, izmit_Lee, whiteaygir, Nukrox, nema, exlance, edevrim, freelafe, DomainTicaret, yolcumustafa, Blacsea, Norm, akrap, SarayLi, ugur_ben, kanisti, Varista, NetkenT, cybim, hakanzorbey, HaR, MuhammetUzun, Semotion, birhat, eldorado, WebLOADER, Muziktir, macintosh, turunc4u, makinist, ibodnmz, erdemkoc

    Herkesin gözü burda Google tüm planlarımızı alt üst etti 1 hafta sonra versede artık önemli değil benim için.Herkese iyi beklemeler ben artık çekiliyorum