AE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
affetme erol
O zaman sizide kınamak gerek şahsına denilse merak ediyorum tepkin ne olurdu söz konusu sevgili arkadaş değil baba baba baba umarım bi nebze anlamışsındır erol büyüklük gösterip özür dilese karşısındaki her ne olursa olsun bende sonuna kadar arkasaında olurum ama sizin gibi kişiler olduktan sürece bizler böyle sonada kalırız sayılmayızda adsense den bahsediyorum ne alaka diyeceksiniz ama avrupada herkesin ödemesi işlemde paraları hesapda ama bizde değil bişeler çıkartın ama kızmayın gerçekler bazen acıdır tokat gibi hadi rast gele