aNaCSuNaMuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
phpbot hala bekliyoruz ne yapalım xD beklemeyelim mi
ya Kardeş Boşverin gidin Yatın uyanın yattığınız yerden para gelmiş olsun XD