• 26-10-2010, 21:28:09
    Üyeliği durduruldu
    çoluk çocuk ya
  • 26-10-2010, 21:28:19
    Şu konuda bir ay tartışma çıkmasa Ne güzel paramızın gelmesi hakkında konu az keyfini çıkarın
  • 26-10-2010, 21:29:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güneydoğu da ödeme işlemdeymiş, İç Anadoluda ödeme işlemdeymiş arkadaşlar hadi hayırlı olsun.



  • 26-10-2010, 21:30:24
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoluk çocuk ya
    sen nesin ? akşam akşam çattık ya çocuk dediğin... öyle bir atasözü var oku istersen her yere balıklama atlama dengesiz
  • 26-10-2010, 21:31:53
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güneydoğu da ödeme işlemdeymiş, İç Anadoluda ödeme işlemdeymiş arkadaşlar hadi hayırlı olsun.



    uzak doğudan mı geliyo para
  • 26-10-2010, 21:32:17
    Üyeliği durduruldu
    svamder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen nesin ? akşam akşam çattık ya çocuk dediğin... öyle bir atasözü var oku istersen her yere balıklama atlama dengesiz
    kes dün kü velet ben senin yamalı arkadaşlarına benzemem haddini bil yamuk
  • 26-10-2010, 21:32:44
    SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzak doğudan mı geliyo para
    Baktım ortam iyice geriliyor Moral niteliğinde olur diye
  • 26-10-2010, 21:33:03
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kes dün kü velet ben senin yamalı arkadaşlarına benzemem haddini bil yamuk

    mahalle karılarını geçtiniz nekedar gereksiz post var konuda.
    bi vazıramayın.
  • 26-10-2010, 21:33:22
    svamder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen nesin ? akşam akşam çattık ya çocuk dediğin... öyle bir atasözü var oku istersen her yere balıklama atlama dengesiz
    Gevezelik yaptığının farkında mısın ?