• 12-09-2010, 13:41:23
    #37
    Üyeliği durduruldu
    SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Eylül: Ödeme İşlemde

    28 Eylül: Ödeme Hesapta

    Kur: 1,525 TL

    Katılıyorum.
  • 12-09-2010, 14:50:42
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun kardeşim. 1.16 lar küçük geliyor bana 1.18 ler daha iyi gibi. yani en azından bana göre küçük
    Doğrudur. Arabaya yabancı olmadığım için tam benim aracım diyebilirim. Hayırlısı ile 15'ini bir atlatalım.
  • 12-09-2010, 14:59:17
    #39
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesintiler olmazsa inşallah alacağız bu ay
    bende kesinti aksine, ağustos toplamı xxx,12 yazıyor, ödeme geçmişini tıkladığımda xxx,15 yazıyor. 0,03$ torpil geçmiş
  • 12-09-2010, 15:09:26
    #40
    ben daha pin bekliyorum 2 hafta oldu gözum yollarda kaldi. pin gelince diğer aykı ve bu aykı kazancımı diğer ay ala bilirım dimi?
  • 12-09-2010, 16:42:54
    #41
    KruGer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha pin bekliyorum 2 hafta oldu gözum yollarda kaldi. pin gelince diğer aykı ve bu aykı kazancımı diğer ay ala bilirım dimi?
    Evet ayın 15'inden önce gelirse alırsın.
  • 12-09-2010, 17:00:43
    #42
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur. Arabaya yabancı olmadığım için tam benim aracım diyebilirim. Hayırlısı ile 15'ini bir atlatalım.
    15 i değil 19 de bence ona.
  • 12-09-2010, 17:06:31
    #43
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 i değil 19 de bence ona.
    Yok ben yine herzaman ki gibi 15 diyeyim 15'ini atlatayım. Problem degil. Hayırlısı olsun.
  • 12-09-2010, 17:15:24
    #44
    Üyeliği durduruldu
    daha çok var ya :S
  • 12-09-2010, 17:26:58
    #45
    Bence bu konuyu kilitleyip 20 sinde tekrar acmak lazim Ayin 12 si daha.