• 11-09-2010, 22:02:25
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ay hayırlısı ile arabamı alıyorum. Arkasına kesinlikle "Google sagolsun" yazacam
  • 11-09-2010, 22:04:51
    #20
    2k vardi bügün banlanmış
  • 11-09-2010, 22:06:57
    #21
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2k vardi bügün banlanmış
    Sevincin kursağında kaldı. Askerde toplu para almak güzel olurdu diyordun. Geçmiş olsun.
  • 11-09-2010, 22:08:44
    #22
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevincin kursağında kaldı. Askerde toplu para almak güzel olurdu diyordun. Geçmiş olsun.
    Aynen öyle oldu ama hazır param var pek sıkıntı etmiyorum Askerlik bitince gelir çalışır yaparız yine.
  • 11-09-2010, 22:11:41
    #23
    Şuanda Adsense paneline çalışma yapıldıgından erişim yok umarım tekrar açıldıgında sürprizle karşılaşmaz yayıncılar
  • 11-09-2010, 22:15:19
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2k vardi bügün banlanmış
    Geçmiş olsun banada bayram hediyesi verdi google sağolsun 1K € gitti. Bayram hediyem olsun baklava alıp yerler inşallah
  • 11-09-2010, 22:23:50
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay hayırlısı ile arabamı alıyorum. Arkasına kesinlikle "Google sagolsun" yazacam
    Hayırlısı olsun ne marka alcan
  • 11-09-2010, 22:35:19
    #26
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun ne marka alcan
    BMW 1.16i
  • 11-09-2010, 23:40:24
    #27
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay hayırlısı ile arabamı alıyorum. Arkasına kesinlikle "Google sagolsun" yazacam
    Hangi marka ve model almayı düşünüyorsun Bende düşünüyorum bu aralar arabamı değiştirmeyi.

    Edit: Okumadım yukarıdaki mesajını. peki kaç model ve ne kadara mal olacak