• 11-09-2010, 20:40:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen ay sanırım birisi ayın 19'nda ban yemişti ve ödeme almıştı. Ama bu kadar erken ban yiyince biraz zor, sanırım.. @Doogle
  • 11-09-2010, 20:42:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    takvime baktım ilginç bi ay 23'ü de gelebilir 29'unda falan da
  • 11-09-2010, 20:46:22
    #12
    bugün o 40 küsür TL lik kesinti vardı onun gelmesini bekliyoruzz
  • 11-09-2010, 20:46:25
    #13
    Bu ay diğer aylara oran ile çok az alacağımdan dolayı pek heyecan yok isterse gelecek ay gelsin . Yine de gelenek üzerine tahmin: 25 eylül cuma günü saat 10 da 1,51 kuru ile alırız inşallah, herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun..
  • 11-09-2010, 20:51:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay diğer aylara oran ile çok az alacağımdan dolayı pek heyecan yok isterse gelecek ay gelsin . Yine de gelenek üzerine tahmin: 25 eylül cuma günü saat 10 da 1,51 kuru ile alırız inşallah, herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun..
    25 cumartesi oluyor hocam, ya 24 ü ya da en geç 27 si pazartesi hesapta olur muhtemelen
  • 11-09-2010, 20:57:17
    #15
    forumtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 cumartesi oluyor hocam, ya 24 ü ya da en geç 27 si pazartesi hesapta olur muhtemelen
    Pc sağolsun göz kalmadı artık.. Haklısınız 25 cumartesi imiş.. Hayırlısı diyelim artık alalım da )
  • 11-09-2010, 21:04:25
    #16
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay diğer aylara oran ile çok az alacağımdan dolayı pek heyecan yok isterse gelecek ay gelsin . Yine de gelenek üzerine tahmin: 25 eylül cuma günü saat 10 da 1,51 kuru ile alırız inşallah, herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun..
    kaç bin dolar
  • 11-09-2010, 21:08:22
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha çok var yahu zaman geçmiyo
  • 11-09-2010, 21:11:52
    #18
    Ayın 20'si olsada rahatlasak