• 11-09-2010, 23:42:37
    #28
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2k vardi bügün banlanmış
    Geçmiş olsun komşum
  • 11-09-2010, 23:43:29
    #29
    çok var arkadaşlar daha.
  • 12-09-2010, 02:18:37
    #30
    işe bakılırsa google a güvenip iş yapmamak lazım gibi izlenim oluştu bende. sitelere emek ver ver sonra banlansın. Allah sabır versin
  • 12-09-2010, 02:21:54
    #31
    Üyeliği durduruldu
    bu ay sağlam gelcek hayırlısı bakalım
  • 12-09-2010, 02:22:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    adsense hesabında son bı haftadır yapılan Son odemeden itibaren kazancının Ağustos ayı kazancından düşük olması olayı sanırım herkesde vardı.sıte guncellemesı yapıldıktan sonra duzelmesı beklenıyordu ama bende hala duzelmedı acaba sızınde hala eskısı gıbımı?
  • 12-09-2010, 04:23:55
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi marka ve model almayı düşünüyorsun Bende düşünüyorum bu aralar arabamı değiştirmeyi.

    Edit: Okumadım yukarıdaki mesajını. peki kaç model ve ne kadara mal olacak
    2008 Model arkadaşım galerici oldugundan kendisi ile pazarlıgı yaptık 39.000 TL 'ye alıyorum.

    Araba bunun aynısı.

  • 12-09-2010, 04:39:51
    #34
    27 Eylül: Ödeme İşlemde

    28 Eylül: Ödeme Hesapta

    Kur: 1,525 TL
  • 12-09-2010, 11:57:14
    #35
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 Model arkadaşım galerici oldugundan kendisi ile pazarlıgı yaptık 39.000 TL 'ye alıyorum.

    Araba bunun aynısı.

    hayırlı olsun kardeşim. Allah kazadan beladan korusun
  • 12-09-2010, 13:27:10
    #36
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 Model arkadaşım galerici oldugundan kendisi ile pazarlıgı yaptık 39.000 TL 'ye alıyorum.

    Araba bunun aynısı.

    hayırlı olsun kardeşim. 1.16 lar küçük geliyor bana 1.18 ler daha iyi gibi. yani en azından bana göre küçük