Hangi marka ve model almayı düşünüyorsun

Bende düşünüyorum bu aralar arabamı değiştirmeyi.
Edit: Okumadım yukarıdaki mesajını. peki kaç model ve ne kadara mal olacak
2008 Model arkadaşım galerici oldugundan kendisi ile pazarlıgı yaptık 39.000 TL 'ye alıyorum.
Araba bunun aynısı.