sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi marka ve model almayı düşünüyorsun Bende düşünüyorum bu aralar arabamı değiştirmeyi.

Edit: Okumadım yukarıdaki mesajını. peki kaç model ve ne kadara mal olacak
2008 Model arkadaşım galerici oldugundan kendisi ile pazarlıgı yaptık 39.000 TL 'ye alıyorum.

Araba bunun aynısı.