SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevincin kursağında kaldı. Askerde toplu para almak güzel olurdu diyordun. Geçmiş olsun.
Aynen öyle oldu ama hazır param var pek sıkıntı etmiyorum Askerlik bitince gelir çalışır yaparız yine.