SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur. Arabaya yabancı olmadığım için tam benim aracım diyebilirim. Hayırlısı ile 15'ini bir atlatalım.
15 i değil 19 de bence ona.