sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun kardeşim. 1.16 lar küçük geliyor bana 1.18 ler daha iyi gibi. yani en azından bana göre küçük
Doğrudur. Arabaya yabancı olmadığım için tam benim aracım diyebilirim. Hayırlısı ile 15'ini bir atlatalım.