• 26-12-2009, 07:59:29
    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ödeme işleme bile girmedi halâ bakalım ne zaman gireceğini merak ediyorum (:
    Aynen
  • 26-12-2009, 08:25:11
    Erken Yatırmış . Ben gelecek ayın başında bekliyordum ödemeyi... Erken geldi valla...
  • 26-12-2009, 10:19:01
    1.hesap YKB ye geldi.
    2.hesap Akbanka gelmedi.
    3.hesap Akbanka gelmedi.
    4.hesap Garantiye gelmedi.

    şimdi farkettimkki, AKBANK ve Garantinin olduğu ADSENSE hesaplarda aşağıdaki gibi bir durum söz..



    yani aynı hesap 2 defa doğrulandı gözüküyor. AMA YKB nin ekli olduğun ADSENSE hesabında ise 1 adet hesap doğrulandı gözüküyor.

    sorun sanırım burada...

    umarım bu ay ödeme alabiliriz.
  • 26-12-2009, 10:42:29
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.hesap YKB ye geldi.
    2.hesap Akbanka gelmedi.
    3.hesap Akbanka gelmedi.
    4.hesap Garantiye gelmedi.

    şimdi farkettimkki, AKBANK ve Garantinin olduğu ADSENSE hesaplarda aşağıdaki gibi bir durum söz..



    yani aynı hesap 2 defa doğrulandı gözüküyor. AMA YKB nin ekli olduğun ADSENSE hesabında ise 1 adet hesap doğrulandı gözüküyor.

    sorun sanırım burada...

    umarım bu ay ödeme alabiliriz.
    gerçekten böyle.bununla gerçekten bir alakası varmıdır acaba
  • 26-12-2009, 10:50:12
    Üyeliği durduruldu
    bence alakası yoktur...
  • 26-12-2009, 10:51:08
    Üyeliği durduruldu
    Ercy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbank çanakkale para yatmış
    aynı ayda 2 kere ödeme yaptı google, güzel iş
    hesabında kaç banka hesabı ekli 2 mi 1 mi ?
  • 26-12-2009, 11:01:38
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten böyle.bununla gerçekten bir alakası varmıdır acaba
    arkadaşlar benimde bu şekilde acaba bundan dolayı mı yatmıyorr


    bu şekilde olupta ödeme alan var mı? alan varsa aldım derse seviniriz.. iyi günler.
  • 26-12-2009, 11:05:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim de iki tane doğrulanmış gözüküyor, garanti yatmadı.
    bu kadar herkesin ki tesadüf olmaz sanırım.
  • 26-12-2009, 11:17:11
    donadel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benimde bu şekilde acaba bundan dolayı mı yatmıyorr


    bu şekilde olupta ödeme alan var mı? alan varsa aldım derse seviniriz.. iyi günler.
    Bu şekilde olup alan varsa yazsın lütfen.